German
No i się ... nie pocałowali ! jea o Angie coś mówi nie krzyczy , PABLO ZROZUM KOCHAM CIĘ ALE JAK PRZYJACIELA LUB BRATA A NIE JAK CHŁOPAKA , MYŚLISZ ZE JUŻ PRZESTAŁAM KOCHAĆ GERMANA NIE JA GO NADAL KOCHAM- wykrzyczała a Pablo tylko rzucił-Ty się nigdy nie zmienisz, tylko co ja miałem teraz zrobic -myślałem , już wiem będę się powoli bardzo powoli żebym jeszcze zdążył na Violi urodziny byc z Angie no to najpierw pójdzie to tak : szwagier-szwagierka następnie znajomy-znajoma później przyjaciel-przyjaciółka a późnniej najlepsze -chłopak-dziewczyna , o telefon do mnie dzwoni **************Rozmowa telefoniczna**************************
Halo-powiedziałem
Halo German?-zapytał znajomy mi głos
tak a kto mówi?-zapytałem
Oooo German jak miło mi cie słyszeć , nie poznajesz mnie to ja Ramallo-powiedział Pan.R
Ramallo , poco dzwonisz??-zapytałem
Zbliżyłeś się już do Angie?-zapytał R.
Nie Ramallo jak możesz tak szybko mnie o to pytac ? Najpier wolnymi kroczkami a , później dopiero narzeczony-narzeczona -powiedziałem
no dobrze dobrze , to juz ci głowy nie zawracam do widzenia -powiedział R
dobrze pa-odpowiedziałem i udałem sie do hotelu w którym mieszka Angie mieszkamy na przeciwko siebie
Angie
Myślałam i myślałam i chyba mózg mi się przegrzał, Pablo chciał mnie pocałowac to go skrzyczałam , Germana dalej nie ma , nie wiem co o tym wszystko mam myśleć nie lepiej juz nie będę myśleć i pójdę spać Dobranoc-powiedziałam do... nawet nie wiem do kogo
*****************************Rano********************************************
Zadzwonił Budzik 9:00 no nie jak późno -pomyślała , wstałam szybko i wypełniłam poranne coś tam wybrałam różową ziewną sukienkę i piękne buty na koturnie i zostawiłam rozpuszczone me loki jak już to wszystko zrobiłam to zjadłam śniadanie i wyszłam na miasto , żeby rozeznać sie w terenie . Kupiłam sobie kilka pięknych sukienek , pare butów na koturnie i na szpilkach . później chciałam jeszcze zwiedzić troche paryż i wieżę Eiffla ale było tam o wiele za duzo ludzi myśle że pójdę tam dopiero wieczorem .
******************************Violetta*********************************
Tęsknie za Angie i tatą ale na pewno szybko wrócą no bo jak juz tata tam jest to daje im góra 3 tygodnie.
A co u mnie nic same nudy chociaż nie takie dzisiaj robimy sobie z dziewczynami piżama Party Super będziemy się świetnie bawić . Ja jestem teraz osobiście z moim Leośkiem on jest superaśny i ekśtraśny (jak istnieją takie słowa) o przyszły juz dziewczyny napewno będziemy się razem świetnie bawić już przygotowałam popcor i jakieś fajne filmy bollywody (czyt.boliłody) takie jak np. ,,Żona dla zuchwałych,, czy ,,Nigdy nie mów Żegnaj,, są to ekśtraśne filmy i jest ich wiele wiele innych .
****************************German******************************
Wstałem i wszystko zrobiłem tak jak mnie Angie uczyła jak jeszcze ze mna była :( . Postanowiłem zwiedzić troche Paryż więc poszedłem na wieżę Eiffla lecz jak zawsze było tam mase ludzi więc stwierdziłem że pójdę wieczorem a tym czasem włóczyłem sie po mieście.
***************************Wieczór***************************
No wkońcu ten wieczór. Poszedłem na wieżę Eiffla jechałem windą na samą górę podrodze patrzyłem tu i tam tam i tu , i wkońcu dojechałem na górę było ciemno ale dało sie zauważyc kobietę podeszłem do niej , kogos mi przypominała ale za boga nie wiedziałem kogo wkońcu sie odezwała ,
German jak miło cie widzieć -powiedziała nieznajoma
Skąd pani wie jak sie nazywam kim pani jest?-zapytałem
Nie poznajesz mnie to ja German...
**********************************************************************************
Ha ha i znowu to robię przpraszam ale to uwielbiam :) piszcie w komciu jak wam się rozdzialik podobał a i jak mi chodziło żeby był jeden chociaz kom to nie w takim sensie . Dobra komentujcie a i to CZYTASZ+KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ to jak ja będę wstawiała jakiś rozdział to zawsze to będę wstawiała a jak nie ma tego to znaczy że to nie ja pisałam :) będziecie mnie rozróżniać dobra po co ja to pisze ? komentujcie PROSZZE a i kto to może byc może Esme może Jade nie wiadmo ale juz wam mówie a ja nie kłamie to nie jest Angie przykro mi :( a moze to jakaś inna postac ? kto to wie ?? ale wiedzcie (mnie się nie wierzy ale ciiiii nikomu nie mówcie) że mnie się wierzy <powazna> tak to prawda tak <powazna
CZYTASZ+KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz